MASZ SMYKAŁKĘ DO PERFORMANCE marketingu? Planujesz, wdrażasz i optymalizujesz?
Szukasz stabilnego miejsca
i do pracy i do rozwoju?
DOBRZE TRAFIŁEŚ_AŚ!
Szukamy osoby z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Google & Facebook Ads w agencji – bo zależy nam, żebyś zamiast wielostopniowego wdrażania i przyuczania, mógł_a już od pierwszego dnia zająć kluczowe miejsce w naszym zespole.
Stanowisko: Google Ads & Facebook Ads Specialist


Chcemy robić z Tobą Social Media, jeśli…
- Masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i w prowadzeniu różnorodnych kampanii reklamowych w Google i na Facebooku (warunek konieczny).
- Sprawnie posługujesz się innymi systemami reklamowymi: LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Pinterest, Reddit (nie wymagamy, ale mile widzimy!).
- Znasz Google Ad Managera i Facebook Business Managera jak własną kieszeń, a Asana, Slack oraz Google Docs to Twoje naturalne środowisko pracy.
- Swobodnie poruszasz się w Google Analitycs i potrafisz wrzucić Pixel przez Google Tag Manager na stronę.
- Potrafisz myśleć o Social Mediach w kontekście biznesowym i dostrzegać „big picture”.
- Rozumiesz znaczenie powiedzenia „Klient jest najważniejszy” – i nie jest Ci obce stosowanie go w praktyce.
- Masz zacięcie do analizy danych.
- Twoje mocne strony to m.in. samodzielność, pro-aktywność, kreatywność i odpowiedzialność.

Jak będzie wyglądać Twoja praca?
Na Twoim stanowisku będziesz odpowiedzialny_a za:
- Tworzenie taktyk reklamowych dla klientów.
- Optymalizację działań reklamowych oraz tworzenie ich treści.
- Bieżący kontakt i dbanie o relację z klientem.
- Współpracę lub samodzielne tworzenie treści organicznych (w zależności od projektu).
- Raportowanie wyników działań, wyciąganie wniosków i rekomendowanie dalszych kroków klientów.
- Współpracę z grafikiem i montażystą przy tworzeniu materiałów reklamowych (takich jak grafiki, animacje, wideo).
- Wychodzenie poza ramy i myślenie o powodzeniu biznesów klientów w szerokiej perspektywie.
- Pomoc przy projektach ogólnych całego zespołu – w grupie siła!
- Na początku współpracy większą część pracy mogą obejmować działania w Social Media Ads, z czasem chcemy dążyć również do zwiększenia liczby projektów obejmujących Google Ads.

Co oferujemy w zamian?
-
Wynagrodzenie bazowe zależne od doświadczenia oraz premię kwartalną zależną od wyników oraz Twojej proaktywności.
(5500 zł – 7000 zł; na B2B netto, na UZ/UoP brutto). - Pracę zdalną na pełen etat.
- Mobilne godziny pracy – poza stałymi punktami tygodnia możesz pracować w wygodnej dla Ciebie porze i w dowolnej strefie czasowej.
- Zatrudnienie na umowę B2B, UZ lub UP – Ty decydujesz, która forma jest dla Ciebie najwygodniejsza!
- Pracę przy różnorodnych projektach o zróżnicowanej skali - od lokalnych biznesów po wiodące polskie e-commerce.
- Szerokie możliwości rozwoju – dostęp do wielu zewnętrznych oraz wewnętrznych kursów i platform szkoleniowych.
- Wymianę cennych doświadczeń, która wpisana jest w DNA naszej firmy – codziennie czytamy, oglądamy, dyskutujemy i dzielimy się wiedzą – a co najważniejsze – wyciągamy wnioski do dalszej pracy. #RobimyWiedzę.
- Indywidualną ścieżkę rozwoju Twoich kompetencji jako specjalisty na bazie dostosowanego do naszych potrzeb modelu T-Shaped Marketer.
- Możliwości awansu — jesteśmy w fazie budowy struktur, dlatego dzięki swojemu zaangażowaniu możesz szybko zająć ważne miejsce w naszej firmie.
- Jasne zasady pracy, samodzielność i realny wpływ na prowadzone projekty.
- Zgrany, zaangażowany i pomocny zespół.
- Cykliczne spotkania offline w pełnym składzie.

To co, Robimy Social Media razem?
Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie – prześlij swoje CV pod adres dziendobry@robimysocialmedia.pl. W tytule wpisz nazwę stanowiska, a w treści koniecznie potwierdź w dowolny sposób Twoje praktyczne doświadczenie w działaniach reklamowych w Google i w Social Mediach (case-study, opisy, zrzuty ekranu… jak Ci wygodniej). To warunek konieczny do wzięcia udziału w rekrutacji.
Do zobaczenia na pokładzie!