loader image

Historia sukcesu: Kaizen Yourself

Klient: Kaizen Yourself Adam Tkaczyk
Branża: Szkolenia, samorozwój.

Cel: Rozwój społeczności i zwiększenie sprzedaży, dzięki uporządkowaniu i wzbogaceniu publikowanych treści oraz stworzeniu spójnej identyfikacji wizualnej i strony internetowej.

Okres współpracy: sierpień 2019 – obecnie
+186%
+1116
+1116
Kaizen Yourself to jednoosobowa działalność, której filozofia marki skupia się wokół medytacji, samorozwoju i duchowości.

Głównym produktem są warsztaty i treningi medytacyjne online oraz zorganizowane wyjazdy na terenie Polski i Tajlandii. W momencie rozpoczęcia współpracy klient nie posiadał jeszcze strony internetowej oraz identyfikacji wizualnej. Brakowało pomysłu na treści publikowane na Facebooku oraz możliwości rozwoju marki w Social mediach i sposobu na docieranie do nowych osób. Na tych działaniach skupiliśmy się więc w pierwszej kolejności.

Jak nam poszło?
Działania dla Kaizen Yourself rozpoczęliśmy od pracy u podstaw:

  •   Wsparcie w procesie tworzenia strony internetowej oraz identyfikacji wizualnej.
  •   Tworzenie harmonogramu treści na fanpage oraz przygotowanie grafik i samych postów.
  •   Działania reklamowe wspierające sprzedaż i pozyskujące kontakty do bazy mailingowej.
  •   Wsparcie w prowadzeniu grupy.
  • Rozwój społeczności Mimo, że grupa docelowa jest specyficzna i dość mocno określona, a kampania nie była prowadzona stricte na pozyskanie lajków – od początku naszej współpracy, dzięki wspólnym działaniom, profil klienta zwiększył się o ponad 100%.  Ze względu na charakter działalności i mocny nacisk na budowanie marki osobistej, regularnie pracowaliśmy nad propozycjami rozwoju działalności i pomysłami na aktywizację grupy odbiorców (do tej pory przygotowaliśmy dla klienta aż 45 różnorodnych i angażujących formatów). Z takiej inicjatywy na Facebooku ruszyły między innymi:
    • Live’y medytacyjne, podczas których odbiorcy mogli zarówno uczestniczyć we wspólnej medytacji, poznawać nowe techniki i ćwiczenia, jak również zadawać nurtujące pytania. Pomysł spotkał się nie tylko z entuzjastycznym odbiorem wśród ówczesnych klientów, ale także przyciągnął wiele nowych osób. Te działania przełożyły się również na wzrost zainteresowania warsztatami stacjonarnymi. Prowadzone live docierały organicznie nawet do 2500 osób, co stanowiło 150% ówczesnej liczby fanów. Od kwietnia do teraz (listopad 2020) live’y są prowadzone regularnie raz w tygodniu. 
    • Grupa zrzeszająca osoby zainteresowane tematem duchowości, do której od połowy kwietnia do końca września 2020 roku dołączyło aż 545 osób.
    • Kampania prowadzona na pozyskiwanie leadów, na której potrzeby opracowaliśmy pomysł (oraz pomogliśmy w  realizacji) E-booka o medytacji. Dzięki niej w przeciągu zaledwie 3 miesięcy udało nam się uzyskać do bazy mailingowej aż 1926 nowych kontaktów, przy koszcie za wynik 0,83zł/kontakt. 
    +1926
    0,83zł

    Uporządkowanie i wzbogacenie treści na fanpage’u

    Jednym z naszych głównych celów było wprowadzenie harmonogramu regularnych treści oraz testowanie różnego rodzaju formatów postów. Pracujemy nad angażującymi wideo, grafikami, postami z ciekawostkami oraz wartościowymi dla odbiorców materiałami edukacyjnymi. Na koniec każdego miesiąca analizujemy testowane formaty i dopracowujemy treści.
    Wsparcie merytoryczne

    W ramach współpracy wspieramy nie tylko technicznie, ale również merytorycznie. W odpowiedzi na zmieniające się standardy dzisiejszego świata Kaizen Yourself wkracza coraz głębiej w świat online. Cieszymy się, że możemy codziennie towarzyszyć mu w tej przemianie i wspólnie odkrywać nowe możliwości, które na niego czekają.
    Podsumowanie działań 

    Po wspólnych konsultacjach klient zdecydował się na przeniesienie części swojej działalności do onlinu. Z naszą pomocą realizuje Warsztaty Online i regularnie organizuje edukacyjne webinary. W obecnej sytuacji był to zdecydowanie dobry ruch. Projekty takie jak ten, w których możemy towarzyszyć klientowi w rozwoju jego biznesu dają nam dużo satysfakcji.