
- Efekt końcowy
- Polubienia Facebook
- Członkowie grupy
- Obserwatorzy Instagram
- Polubienia Facebook
- Członkowie grupy
- Obserwatorzy Instagram
- Case
- Nasze działania
- Efekty
Rozwój społeczności na fanpage i w grupach marki:
Ruch na profilu oraz zaangażowaną społeczność budowaliśmy w oparciu o przemyślany i dopracowany content organiczny, który połączyliśmy z kampaniami. Promowaliśmy je zarówno wśród osób marzących o podróżach, jak i tych już aktywnie podróżujących. W tym samym czasie skupiliśmy się też na promowaniu grupy utworzonej przy profilu wśród uczestników dotychczasowych podróży oraz przy okazji premier nowych wypraw.
Na przestrzeni lat 2018-2021 wzrosły kolejno od 45.000 do 100.000 obserwujących oraz od ok. 2.000 do 19.100 członków!
Nie ograniczyliśmy się jednak wyłącznie do ogólnego zrzeszenia wielbicieli podróży. W 2019 i 2020 roku zdecydowaliśmy się na segmentację, zakładając grupę dla osób interesujących się weekendowymi wyjazdami na terenie Polski oraz grupę do spotkań online, w odpowiedzi na potrzeby rynku tuż po wybuchu pandemii COVID-19. Obie sięgnęły ponad 2.300 osób.
-
Wzrost liczby polubień na fanpage'u
w latach 2018-2021
-
Wzrost liczby członków w grupie
w latach 2018-2021
Rozwój społeczności na Instagramie marki:
Od 2020 roku obok prowadzonego Facebooka do naszych obowiązków dołączyły działania na Instagramie marki. Instagram pozwolił nam na jeszcze bliższe wejście w relacje z obecnymi i potencjalnymi uczestnikami wypraw. Swoje działania skupiliśmy na tworzeniu wysokiej jakości contentu opierającego się na inspirujących zdjęciach i wideo z podróży. Jednocześnie zależało nam na pokazaniu marki od środka, dlatego w proces tworzenia treści zaangażowaliśmy również liderów, którzy aktywnie relacjonują swoje podróżnicze przygody za pośrednictwem InstaStories.
Profil sukcesywnie rozwijaliśmy poprzez wykorzystywanie nowości wprowadzanych w aplikacji – krok po kroku rozbudowaliśmy IGTV czy instagramowe przewodniki.
- Wzrost liczby obserwatorów na Instagramie w latach 2020-2021
- Liczba pozyskanych kontaktów
- Średni koszt pozyskania leada
- Liczba nawiązanych kontaktów przez chatbota