loader image

Reklamy w Social Media – nowa wersja

Nie wiesz, jak uruchomić kampanię reklamową, żeby zadziałała (i nie przepaliła budżetu)? Nie martw się, mamy na to sposób – czujemy się w Social Mediach jak ryby w wodzie. Poprowadzimy Cię przez nie krok po kroku, bezpieczną drogą prosto do celu.

KLIK – I GOTOWE!

Szkoda tylko, że… to tak nie działa.

Wtedy dobre kampanie reklamowe w Social Media robiłby każdy. Dlaczego tak nie jest? Opłacenie i uruchomienie promocji to za mało. Skuteczna reklama zaczyna się od analizy rynku, grupy docelowej i konkurencji. A to dopiero pierwszy krok! Za nim idzie stworzenie ścieżki konsumenta, strategii reklamowej, odpowiedniej kreacji treści… I oczywiście stała kontrola, korygowanie działań i zwiększanie skuteczności.

To już raczej klik-klik-klik-klik, prawda?

REKLAMA JEST WAŻNA. DLACZEGO?

Użytkownicy mediów społecznościowych nie są dziś w stanie zobaczyć treści wszystkich profili, które obserwują. Jest ich po prostu za dużo. Do tego właśnie potrzebna jest reklama – to nie tylko niezbędny element sprzedaży i kreowania wizerunku, ale również  sposób na dystrybucję treści organicznych wśród wszystkich Twoich fanów i osób obserwujących profil.

CO BĘDZIE DLA CIEBIE NAJLEPSZE?

Social Media są fantastycznym motorem sprzedażowym, ale nie zawsze muszą być głównym kanałem handlowym. Może się okazać, że w przypadku Twojej firmy zamiast kampanii na konwersję bardziej optymalne będzie zbieranie przez social media adresów mailowych i prowadzenie e-mail marketingu.

Czy właśnie strzeliliśmy sobie w stopę? Wręcz przeciwnie!

Samo ustawianie kampanii promocyjnych to nuda. Nas kręci projektowanie takich reklam, które działają. Określamy miejsce Social Mediów w taktyce marketingowej Twojej firmy i wdrażamy rozwiązania, które przynoszą najlepsze rezultaty dla Twojego biznesu.

Dlaczego? Bo nam na Tobie zależy.

  • Nie liczymy samych lajków, jeśli nie przekładają się bezpośrednio na wzrost zaangażowania Twoich odbiorców.
  • Nie mydlimy oczu ilością i kosztem przejść do Twojej witryny, jeżeli ten ruch nie wpływa na założony cel sprzedażowy.
  • Nie uprawiamy sztuki dla sztuki i nie raportujemy wydmuchanych wskaźników, jeśli wprost nie zwiększają liczby Twoich zadowolonych klientów.

Jeśli jakieś działania nie mają odzwierciedlenia w celach, które chcesz osiągnąć w mediach społecznościowych – nie traktujemy ich priorytetowo. Wyznacznikiem są dla nas te kroki, które przyczyniają się do poprawy Twoich wyników finansowych i ogólnego powodzenia firmy. 

SKĄD BĘDZIESZ WIEDZIAŁ, ŻE ROBIMY SWOJE?

Skoro nie posługujesz się fachową terminologią Social Mediów i nie czujesz się swobodnie otoczony wskaźnikami, jak poznasz, że nasza praca naprawdę coś daje? Nie martw się – kochamy jasną i przejrzystą komunikację. Zaczniemy od wytłumaczenia Ci najważniejszych metryk i wyjaśnienia, dlaczego zwracamy na nie uwagę. W trosce o Twój komfort, zarówno w trakcie spotkań jak i w raportach mówimy tym samym językiem, co Ty. Na pewno się zrozumiemy.

Użytkownicy mediów społecznościowych nie są dziś w stanie zobaczyć treści wszystkich profili, które obserwują. Jest ich po prostu za dużo. Do tego właśnie potrzebna jest reklama – to nie tylko niezbędny element sprzedaży i kreowania wizerunku, ale również  sposób na dystrybucję treści organicznych wśród wszystkich Twoich fanów i osób obserwujących profil.

CO BĘDZIE DLA CIEBIE NAJLEPSZE?

Social Media są fantastycznym motorem sprzedażowym, ale nie zawsze muszą być głównym kanałem handlowym. Może się okazać, że w przypadku Twojej firmy zamiast kampanii na konwersję bardziej optymalne będzie zbieranie przez social media adresów mailowych i prowadzenie e-mail marketingu.

Czy właśnie strzeliliśmy sobie w stopę? Wręcz przeciwnie!

Samo ustawianie kampanii promocyjnych to nuda. Nas kręci projektowanie takich reklam, które działają. Określamy miejsce Social Mediów w taktyce marketingowej Twojej firmy i wdrażamy rozwiązania, które przynoszą najlepsze rezultaty dla Twojego biznesu.

Dlaczego? Bo nam na Tobie zależy.

  • Nie liczymy samych lajków, jeśli nie przekładają się bezpośrednio na wzrost zaangażowania Twoich odbiorców.
  • Nie mydlimy oczu ilością i kosztem przejść do Twojej witryny, jeżeli ten ruch nie wpływa na założony cel sprzedażowy.
  • Nie uprawiamy sztuki dla sztuki i nie raportujemy wydmuchanych wskaźników, jeśli wprost nie zwiększają liczby Twoich zadowolonych klientów.

Jeśli jakieś działania nie mają odzwierciedlenia w celach, które chcesz osiągnąć w mediach społecznościowych – nie traktujemy ich priorytetowo. Wyznacznikiem są dla nas te kroki, które przyczyniają się do poprawy Twoich wyników finansowych i ogólnego powodzenia firmy. 

SKĄD BĘDZIESZ WIEDZIAŁ, ŻE ROBIMY SWOJE?

Skoro nie posługujesz się fachową terminologią Social Mediów i nie czujesz się swobodnie otoczony wskaźnikami, jak poznasz, że nasza praca naprawdę coś daje? Nie martw się – kochamy jasną i przejrzystą komunikację. Zaczniemy od wytłumaczenia Ci najważniejszych metryk i wyjaśnienia, dlaczego zwracamy na nie uwagę. W trosce o Twój komfort, zarówno w trakcie spotkań jak i w raportach mówimy tym samym językiem, co Ty. Na pewno się zrozumiemy.