loader image

Kogo Szukamy?

Social Media Ads Specialist

Oferujemy:

pełny etat

Rodzaj pracy

b2b / um. zlecenie

Forma zatrudnienia

5500 zł - 7000+ zł

Wynagrodzenie

pełny etat

Rodzaj pracy

Wymagania:

Doświadczenie

2 lata + na podobnym stanowisku

Odpowiedzialność i samodzielność

Myślenie analityczne

Stawiamy na

Dzięki regularnym okazjom do rozmów i feedbacków.
Dzięki zaufaniu, powierzeniu odpowiedzialności, pracy zdalnej i mobilnym godzinom.
Dzięki wzajemnemu wsparciu i codziennego spędzania czasu w otwartym i zgranym zespole.
Dzięki licznym szkoleniom i indywidualnemu podejściu do Twoich celów i predyspozycji.

Pracuj
z nami
z całego świata

Opis stanowiska

Na myśl o adsach masz ciarki i korci cię, żeby otwierać kampanie i coś w nich jeszcze podkręcać? Szukasz stabilnego miejsca i do pracy i do rozwoju?

Dobrze trafiłeś_aś!

Szukamy osoby z przynajmniej dwuletnim doświadczeniem w prowadzeniu kampanii Facebook Ads w agencji – bo zależy nam, żebyś zamiast wielostopniowego wdrażania i przyuczania, mógł_a już od pierwszego dnia zająć kluczowe miejsce w naszym zespole.

Chcemy robić z Tobą Social media, jeśli…
– Masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku i w prowadzeniu wielu różnorodnych kampanii reklamowych na Facebooku (warunek konieczny). 
– Sprawnie posługujesz się innymi systemami reklamowymi: LinkedIn, Twitter, Tik Tok, Pinterest, Reddit (nie wymagamy, ale mile widzimy!). 
– Znasz Business Managera FB jak własną kieszeń, a Asana, Slack oraz Google Docs to Twoje naturalne środowisko pracy.
– Swobodnie poruszasz się w Google Analitycs i potrafisz wrzucić pixel przez Google Tag Manager na stronę. 
– Potrafisz myśleć o Social Mediach w kontekście biznesowym i dostrzegać „big picture”.
– Rozumiesz znaczenie powiedzenia „Klient jest najważniejszy” – i nie jest Ci obce stosowanie go w praktyce.
– Masz zacięcie do analizy danych. 
– Potrafisz napisać komunikat sprzedażowy
– Wspołpracowałaś_eś z grafkami i wiesz jak dobrze stworzyć brief dla Twojej wizji kreacji 
– Twoje mocne strony to m.in. samodzielność, pro-aktywność i kreatywność.

Jak będzie wyglądać Twoja praca?
Na Twoim stanowisku będziesz odpowiedzialny_a za:
– Tworzenie taktyk reklamowych dla klientów. 
– Optymalizację działań reklamowych oraz tworzenie ich treści. 
– Bieżący kontakt i dbanie o relację z klientem. 
– Współpracę lub samodzielne tworzenie treści organicznych (w zależności od projektu). 
– Raportowanie wyników działań, wyciąganie wniosków i rekomendowanie dalszych kroków klientów. 
– Współpracę z grafikiem przy tworzeniu materiałów graficznych (takich jak brandbooki, grafiki). 
– Wychodzenie poza ramy i myślenie o powodzeniu biznesów naszych klientów w szerokiej perspektywie
– nie tylko z poziomu Social Mediów.
– Pomoc przy projektach ogólnych całego zespołu – w grupie siła!

Chcemy robić z Tobą Social media, jeśli… 
– Możesz zacząć pracę od marca lub kwietnia
– w zależności od Twojej dostępności. 
– Wynagrodzenie zależne od doświadczenia oraz obsługiwanych przez Ciebie klientów
– wysokość wypłaty jest bezpośrednio związana z ich fakturami. (5500 zł – 7000+ zł netto na B2B netto, a na umowę zlecenie – brutto). 
– Pracę zdalną z mobilnym zakresem godzinowym (między stałymi punktami tygodnia możesz pracować o wygodnej dla Ciebie porze i w dowolnej strefie czasowej
– z Haiti, Tokio albo z Podlasia – dla nas ważne jest, czy dowozisz to, co trzeba wtedy, kiedy trzeba) 🙂
– Zatrudnienie na umowę B2B lub zlecenie. 
– Pracę przy różnorodnych projektach o zróżnicowanej skali – od marek osobistych po wiodące polskie e-commerce. 
– Szerokie możliwości rozwoju
– dostęp do wielu zewnętrznych oraz wewnętrznych kursów i platform szkoleniowych. Dla każdego z agencji tworzymy indywidualne ścieżki wzrostu w modelu T-shaped. Dzięki temu z miesiąca na miesiąc jesteśmy coraz lepsi jako jednostki i uzupełniamy się nawzajem jako zespół! 
– Wymianę cennych doświadczeń, która wpisana jest w DNA naszej firmy
– codziennie czytamy, oglądamy, dyskutujemy i dzielimy się wiedzą
– a co najważniejsze – wyciągamy wnioski do dalszej pracy #RobimyWiedzę 
– Samodzielność i realny wpływ na prowadzone projekty oraz jasne zasady pracy. 
– Zgrany, zaangażowany i pomocny zespół.
– Cykliczne spotkania offline w pełnym składzie.

To co, Robimy Social Media razem?

Jeśli czujesz, że to coś dla Ciebie – prześlij swoje CV pod adres dziendobry@robimysocialmedia.pl oraz koniecznie potwierdź w dowolny sposób Twoje praktyczne doświadczenie w działaniach reklamowych w Social Mediach (case-study, opisy, zrzuty ekranu… jak Ci wygodniej). To warunek konieczny do wzięcia udziału w rekrutacji.

I do zobaczenia na pokładzie!

Aplikuj

Format: PDF, DOCX, JPEG, PNG. Rozmiar max 5 MB

Referencje pracowników

Jak pracujemy zdalnie