09.00 – 09.15 – Nie takie adsy straszne – wprowadzenie.
09.15 – 10.00 – Konfiguracja menedżera firmy. Jak działa jego struktura?
10.15 – 10.45 – Cele reklamowe. Czym się różnią?
10.45 – 11.00 – Grupy odbiorców: geolokalizacja w reklamach na Facebooku – jak dotrzeć do Twoich klientów w danym miejscu?
11.00 -11.30 – Zestawy reklam – jak je dobierać i jak zawężać?
11.45 – 12.15 – Grupy odbiorców: grupy niestandardowe. Czym są? jak ich używać i jak mogą pomóc Twoim kampaniom? Jak za pomocą grup niestandardowych stworzyć lejek reklamowy?
12.15 – 12.45 – Grupy odbiorców: grupy podobnych odbiorców, czyli jeden z najlepszych sposobów na targetowanie. Jak ich używać, a jak zdecydowanie nie?
12.45 – 13.15 – Pixel – mały, ale wariat! Konfiguracja.
13.15 -14.15 – Przewietrzenie głowy i regeneracja – czas na obiad.
14.15 – 14.45 – Umiejscowienia reklam na Facebooku i Instagramie. Jak wybrać najbardziej odpowiednie dla Twoich kampanii?
14.45 – 15.15 – Wewnętrzny edytor reklamy.
15.30 – 16.00 – Lejki sprzedażowe w Facebook Ads.
16.00-16.45 – Analiza kampanii – jak poznać co wyszło, a co nie? Na jakie wskaźniki zwracać uwagę?