loader image

Szkolenie Robimy Social Media od podstaw

REKLAMY, KTÓRE DZIAŁAJĄ
I PROFILE, KTÓRE WCIĄGAJĄ

Po wielu szkoleniach pozostaje pustka i pytanie „co dalej?”. 
Dlatego po tym szkoleniu widzimy się na konsultacjach, które będą idealnym momentem, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania które pojawią się podczas wdrażania wiedzy ze szkolenia.

9-10.06.2021
szkolenie online

Co da Ci szkolenie?

jak sprytne połączenie działań reklamowych i organicznych poprawi Twoje wyniki i zaoszczędzi czas.
 jak zaprojektować (i wdrożyć!) skuteczną strategię komunikacji – aby Twoje profile były spójne, wartościowe i realizowały cele biznesowe, do których dążysz.
narzędzia, które uporządkują i przyspieszą proces powstawania treści do Social Mediów.
jakie kampanie i posty działają – niezależnie od tego, w jakiej branży pracujesz.

Jak wygląda szkolenie?

Szkolenie składa się z 2 modułów prowadzonych w formie online
(na jednej z platrofm do video rozmów), przez dwa kolejne dni.

1. Robimy profile, które wciągają

- poświęcone działaniom organicznym (bezpłatnym) i ugruntowaniu podstaw.

W tym module:

2. Robimy reklamy, które działają

– poświęcone działaniom nieorganicznym (reklamowym).

W tym module:

Agenda

09.00 – 10.00Na co mi Social media – istota social media w strategii marketingowej firmy + istota lejków sprzedażowych.

10.15-11.15 – 37 niezbędnych elementów profilu. 

11.30 – 12.15 – O czym i ile postować? Jak stworzyć harmonogram postów? Przydatne rozwiązania przy tworzeniu taktyki w social media.

12.30 – 13.00 – Czy ludzie czytają posty? A jeśli tak – to jak? Dlaczego komentowanie jest istotne? Jaki jest najprostszy sposób na zdobycie nowych fanów?

13.00 – 14.00 – Przewietrzenie głowy i regeneracja – czas na obiad.

14.00 – 14.30 – Efektywny post – to jaki? Niezbędne elementy składowe.

14.45– 16.00 – 24 formaty angażujących postów.

16.15 – 16.30 – Aplikacje, które ułatwią Ci życie (przy działaniach organicznych, oczywiście).

16.30 – 17.00 – Wydarzenia i relacje live – co w nich działa, a co nie?

17.15 – 17.45 – Grupy na Facebooku narzędziem przyszłości?

17.45 – 18.00 – Co z fanpage nadaje się do reklamowania?

09.00 – 09.15 – Nie takie adsy straszne – wprowadzenie.

09.15 – 10.00 – Konfiguracja menedżera firmy. Jak działa jego struktura?

10.15 – 10.45 – Cele reklamowe. Czym się różnią?

10.45 – 11.00Grupy odbiorców: geolokalizacja w reklamach na Facebooku – jak dotrzeć do Twoich klientów w danym miejscu?

11.00 -11.30 – Zestawy reklam – jak je dobierać i jak zawężać?

11.45 – 12.15 – Grupy odbiorców: grupy niestandardowe. Czym są? jak ich używać i jak mogą pomóc Twoim kampaniom? Jak za pomocą grup niestandardowych stworzyć lejek reklamowy?

12.15 – 12.45 – Grupy odbiorców: grupy podobnych odbiorców, czyli jeden z najlepszych sposobów na targetowanie. Jak ich używać, a jak zdecydowanie nie?

12.45 – 13.15 – Pixel – mały, ale wariat! Konfiguracja.

13.15 -14.15 –  Przewietrzenie głowy i regeneracja – czas na obiad.

14.15 – 14.45 – Umiejscowienia reklam na Facebooku i Instagramie. Jak wybrać najbardziej odpowiednie dla Twoich kampanii?

14.45 – 15.15 – Wewnętrzny edytor reklamy.

15.30 – 16.00 – Lejki sprzedażowe w Facebook Ads.

16.00-16.45 – Analiza kampanii – jak poznać co wyszło, a co nie? Na jakie wskaźniki zwracać uwagę?

...a co po szkoleniu?

Po wielu szkoleniach pozostaje pustka i pytanie „co dalej?”. 
Dlatego po tym szkoleniu widzimy się na konsultacjach, które będą idealnym momentem, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania które pojawią się podczas wdrażania wiedzy ze szkolenia.

Na szkoleniu przekażę Ci nie tylko całą moją praktyczną wiedzę, ale też gotowe narzędzia, które ułatwią Ci codzienną pracę. Nasze szablony audytów kont mają aż 30-50 kroków rozwoju!

Tuż po pierwszej edycji szkolenia uruchomimy zamkniętą grupę dla kursantów, gdzie razem z całym zespołem chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Przy tak intensywnej pracy, mózg nie jest w stanie zarejestrować wszystkich serwowanych informacji. Dlatego żeby mieć pewność, że wyniesiesz z niego jak najwięcej korzyści, po szkoleniu będziesz mógł wracać do nagrania jeszcze przez 60 dni.

Dla kogo jest to szkolenie?

Jeśli jesteś:

...nie mogłeś lepiej trafić!

Kto Cię poprowadzi?

Po ponad 4 latach codziennej pracy nad kampaniami (o budżetach w przedziale między kilkaset a kilkaset tysięcy złotych miesięcznie) oraz optymalizacji profili kilkudziesięciu klientów z wielu branż, zdecydowałem się na podzielenie całą swoją praktyczną wiedzą.

Od niezbędnych podstaw marketingu przez przemyślane i efektywne publikacje po detale optymalizacji zyskownych reklam. To szkolenie uświadamia, usprawnia pracę i …sprawia, że zaczynasz robić naprawdę dobrą robotę.

Paweł Wach, CEO Robimy Social Media

 

Zapisz się na szkolenie

To jednorazowa oferta,
która nie powtórzy się już w zapisach na kolejne edycje!

DZIEŃ 1:

Robimy profile, które wciągają

09.06.2021
online

420 zł

netto

Następna edycja: 500 zł
Oszczędzasz 80 zł

• 8h szkolenia
• Audyt twoich social media
• 60-dniowy dostęp do nagrania
• Gotowe szablony i checklisty
• Dostęp do zamkniętej grupy na facebooku

DZIEŃ 2:

ROBIMY REKLAMY, KTÓRE DZIAŁAJĄ

10.06.2021
online

490 zł

netto

Następna edycja: 600 zł
Oszczędzasz 110 zł

• 8h szkolenia
• Audyt twoich social media
• 60-dniowy dostęp do nagrania
• Gotowe szablony i checklisty
• Dostęp do zamkniętej grupy na facebooku

DZIEŃ 1+2:

Robimy Social Media od podstaw

09-10.06.2021
online

595 zł

netto

Następna edycja: 1350 zł
Oszczędzasz 755 zł

• 16h szkolenia
• Audyt twoich social media
• 60-dniowy dostęp do nagrania
• Gotowe szablony i checklisty
• Dostęp do zamkniętej grupy na facebooku
Godzina konsultacji o wartości 250 zł w cenie.

Gwarancja 100% zwrotu

Włożyłem w to szkolenie całą swoją wiedzę i serducho – dlatego nie boję się zaryzykować 100% zwrotu środków, jeśli uznasz, że mimo wszystko nie było dla Ciebie przydatne. Skontaktuj się ze mną jeszcze w dniu szkolenia, a cała wpłata wróci do Twojej kieszeni.

Do rozpoczęcia szkolenia zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
Zapisy zakończone

Zaufali nam

Agata Bitowt - JURA Poland
Agata Bitowt - JURA Poland@JuniorBrandManager
Czytaj więcej
Niesamowita wiedza, którą potrafią dostosować pod indywidualne potrzeby danej firmy. Szczera i bezpośrednia komunikacja, bez obiecywania rzeczy niemożliwych, ale mimo to cały czas z wysoko postawioną poprzeczką. Pracując z Robimy Social Media nie mam poczucia „przepalonego budżetu” – oni naprawdę z każdej kampanii chcą wycisnąć maximum J Wyniki bronią się same, z całego serca polecam współpracę z tą firmą!
Łukasz Nowak - Klub Podróżników Soliści
Łukasz Nowak - Klub Podróżników Soliści@FounderCEO
Czytaj więcej
Social Media to nasz główny kanał sprzedaży, dlatego bardzo zależało nam na doborze odpowiednich osób do prowadzenia kompleksowych działań w tym obszarze. Współpracujemy razem od 2017 roku, co tylko potwierdza fakt, że nie wyobrażamy sobie współpracy obecnie z inną agencją.
Justyna Patecka - Paprotnik.pl
Justyna Patecka - Paprotnik.pl@Właścicielka
Czytaj więcej
Współpraca z ekipą z Robimy Social Media była strzałem w dziesiątkę. Urzekli mnie podejściem do tematu oraz analizą potrzeb Paprotnika. Na każdym etapie współpracy mogłam liczyć na pełne zaangażowanie oraz wyczerpujące odpowiedzi na wszystkie pytania. Ponadto ich wsparcie w trudnym czasie pandemii było nieocenione, za co ogromnie dziękuję. Z całym przekonaniem polecam współpracę z tą świetna grupą osób.
Adam Tkaczyk - Kaizen Yourself
Adam Tkaczyk - Kaizen Yourself@Founder
Czytaj więcej
Jeżeli zależy Ci na wsparciu w Social Mediach zaproś do swojego zespołu ludzi z robimysocialmedia.pl. W ten sposób zyskujesz samodzielnych graczy, którzy grają w tej samej drużynie, realizując wspólne cele, działając i myśląc o Twojej firmie, jak o własnej. Wystarczy nadać kierunek, wesprzeć ich, a oni zajmą się całą resztą 😉
Szymon Sikorski - Publicon.
Szymon Sikorski - Publicon.@Poruszyciel
Czytaj więcej
Paweł jest bardzo merytoryczny w swojej pracy. Do każdego projektu podchodzi z dużym zaangażowaniem, które nie gaśnie w trakcie. Podczas współpracy można liczyć na jego wiedzę, doświadczenie i wsparcie, które bez wątpienia pomagają w prowadzeniu kampanii online. Rezultaty prowadzonych kampani podsumowuje w równie rzetelnych raportach.
Łukasz Porębski - Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych
Łukasz Porębski - Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych@WicePrezes
Czytaj więcej
Podejście Pawła do promocji w social media cechuje świeżość, a zarazem wysoka jakość. Na każdym etapie wykazuje maksymalne zaangażowanie, optymizm i nastawienie na wymierne efekty, co jest bardzo ważne w rozwoju i wzroście wyników firmy.
Jakub Pawłowski - siła wewnętrzna
Jakub Pawłowski - siła wewnętrzna@Właściciel
Czytaj więcej
Współpraca z Robimy Social Media przysporzyła mi masę problemów. Ilość zapytań wzrosła o 400 %, klienci szukający mebli do całych mieszkań zasypują nas ofertami, i nawet 6 miesięczne terminy ich nie odstraszają. Przez Pawła musiałem zatrudnić dodatkowych pracowników, aby nadążyć z realizacjami. Przez to w okresie pandemii, gdzie raczej wszyscy zwalniają pracowników, jestem narażony na ciągłą zazdrość kolegów po fachu. Nie polecam wszystkim, którzy liczą, że nie będą mieli więcej zamówień.
Małgorzata Siarkiewicz - Integrity Media
Małgorzata Siarkiewicz - Integrity Media@CoOwner
Czytaj więcej
Firma Robimy Social Media nie tylko ROBI SM, ale również: ustala wspólne strategie długoterminowe, prowadzi projekty interdyscyplinarne, wykorzystuje nowoczesne technologie, jest doradcą klienta, zawsze "o krok" przed konkurencją. W efekcie - cel projektu jest zawsze osiągnięty, a klienci usatysfakcjonowani. POLECAMY!
Marcin Glądała - Ogólnipolskie Badanie Podróżników
Marcin Glądała - Ogólnipolskie Badanie Podróżników@CoOwner
Czytaj więcej
Praca z RSM przy Ogólnopolskim Badaniu Podróżników, to gwarancja pewności, jakości i wsparcia, dzięki którym co roku w badaniu bierze udział kilka tysięcy podróżników.
Tomasz Moor - lejkisprzedazowe.pl
Tomasz Moor - lejkisprzedazowe.pl@GrowthHacker
Czytaj więcej
Z Robimy Social Media działam w ramach projektu lejkisprzedazowe.pl. Ze spokojem i pewnością polecam ich usługi swoim klientom bo zawsze byłem i jestem pod wrażeniem ich zaangażowania i wyników.

Masz pytania?