loader image

Historia sukcesu: Siła Wewnętrzna

Klient: Siła Wewnętrzna – pracownia meblarska
Branża: Meblarska. Produkcja mebli na zamówienie.
Cel: Zbudowanie profesjonalnego wizerunku w mediach społecznościowych. Regularna, przemyślana i spójna komunikacja.
Okres współpracy: maj 2020 – obecnie
2,72 zł
0,74 zł
+104%
Siła Wewnętrzna to pracownia meblarska, zajmująca się produkcją mebli na wymiar. Ich najważniejszym produktem są kuchnie, w następnej kolejności – mniejsze, wymagające zagospodarowania pomieszczenia, a także wolno-stojące meble oraz rękodzieło.

Firma działa na wrocławskim rynku już od 6 lat i w momencie podjęcia współpracy nie brakowało zleceń. Jednak funkcjonujące dotychczas profile były niespójne, treści pojawiały się nieregularnie i brakowało na nie pomysłu. Dlatego głównym celem naszych działań miało być zbudowanie profesjonalnego wizerunku, stworzenie spójnej strategii komunikacji oraz regularnej i przemyślanej publikacji treści. Z powodu dość niskiego budżetu reklamowego oraz faktu, że nowe kuchnie nie należą do produktów szybko zbywalnych, stanowiło dotarcie do nowych osób i zainteresowanie ofertą stanowiło szczególne wyzwanie.

Jak sobie poradziliśmy?
W pierwszej kolejności zabraliśmy się za uporządkowanie treści i dopracowanie kanałów społecznościowych – tak, aby były atrakcyjne, a jednocześnie spójne i tożsame z marką. Nasza praca na tym etapie polegała głównie na:

  • Uporządkowaniu wyglądu Fanpage na Facebooku (zmiana logo, wizytówki, aktualizacja informacji i dodanie opisów).
  • Uporządkowaniu wyglądu Instagrama (aktualizacja zdjęcia profilowego, opisów, gridu, wyróżnionych relacji).
  • Stworzeniu szablonów grafik.
  • Stworzeniu prostego bota na Messengera z najczęściej pojawiającymi się pytaniami i odpowiedziami, który usprawnił komunikację z klientami.
Następnie skupiliśmy się na bieżącej obsłudze kanałów społecznościowych oraz wsparciu klienta poprzez:

  • Tworzenie harmonogramów postów oraz śledzenie trendów w branży.
  • Tworzenie contentu zarówno na Facebook, jak i Instagram, w tym również przygotowywanie grafiki i animacji oraz wybór odpowiednich materiałów.
  • Wsparcie reklamowe.
Wzrost jakości publikowanych treści i spójność komunikatów.

Do stałej komunikacji, uwzględnionej w opracowanym harmonogramie wpisów na Facebooku, włączyliśmy cykle prezentujące dotychczasowe realizacje, FAQ oraz obawy klientów. Prezentacje projektów, które najbardziej przyciągają uwagę, wsparliśmy dokładnymi opisami podkreślającymi wartość marki i rozwiewającymi wątpliwości klientów. Dzięki temu mogli nie tylko zainteresować się ofertą, ale też zidentyfikować z bohaterami wpisu i poczuć sympatię do marki.

W opracowanym harmonogramie wpisów na Facebooku zostały zaplanowane stałe cykle, takie jak prezentacja realizacji, FAQ czy obawy klientów. Wpisy z realizacjami i projektami, które najbardziej przyciągają uwagę są wspierane dokładnymi opisami podkreślającymi wartości marki i odpowiedzi na problemy klientów, dzięki czemu mogą oni postawić się na miejscu bohatera wpisu. Biorąc pod uwagę, że nowa kuchnia nie jest produktem szybko zbywalnym, celem postów nie jest sama sprzedaż, ale zainteresowanie ofertą.
+196%
+51%
Uporządkowanie treści i rozwój Instagrama​

We współpracy z właścicielami marki, ustaliliśmy przemyślany grid, który przyciąga uwagę i buduje pozytywne wrażenia.

Żeby powiększyć grono odbiorców, przeznaczyliśmy budżet reklamowy na równolegle prowadzone kampanie, które osiągnęły wyniki równe 2,72zł/dotarcie do 1000 osób oraz 0,74zł/kliknięcie linku. Dzięki tym działaniom zaledwie w ciągu dwóch tygodniu klientowi przybyło ponad 100 nowych obserwujących oraz dwóch nowych klientów!
Grid na Instaramie przed:
Grid na Instaramie po: