
JURA POLAND to polski oddział szwajcarskiej firmy produkującej automatyczne ekspresy do kawy klasy premium. Od 1931 roku marka JURA jest kojarzona z najwyższą jakością, pionierskimi innowacjami i ponadczasowym wzornictwem.
ZAKRES DZIAŁAŃ
Performance marketing (Meta Ads + Google Ads)
- WYZWANIA
- Zwiększenie sprzedaży offline u dystrybutorów.
- Zwiększenie sprzedaży online na sklepie internetowym.
- Zbudowanie największej w Polsce społeczności kawoszy premium w Social Media.
- Zwiększenie widoczności marki JURA POLAND w Internecie i dotarcie do nowych odbiorców.
- Dotarcie do jak największej liczby odbiorców w trakcie premiery nowych produktów poprzez Social Media oraz Google.
- ROK 2020 - START WSPÓŁPRACY
Współpracę z JURA POLAND rozpoczęliśmy w marcu 2020 roku. Marka już wtedy była rozpoznawalna na polskim rynku i z sukcesem realizowała strategię sprzedażową, jednocześnie w Social Media była niemal nieobecna.
Pierwszym postawione przed nami oraz agencją BeClou wyzwaniem było przygotowanie strategii rozwoju profili marki na Facebooku i Instagramie, oraz zajęcie pozycji numer 1 pod względem wielkości społeczności kawoszy premium w Polsce.
Nasz Partner, agencja BeClou odpowiedzialna była za:
- koncept kreatywny,
- produkcję contentu zdjęciowego,
- koncepcje na profile marki w Social Media,
- przygotowanie treści, prowadzenie profili i moderację na Facebooku i Instagramie.
Naszym zadaniem było stworzenie taktyki reklamowej i opieka nad kampaniami Social Media.
ANALIZA SYTUACJI WYJŚCIOWEJ: LIDER WŚRÓD PRODUCENTÓW AUTOMATYCZNYCH EKSPRESÓW DO KAWY KLASY PREMIUM JEST NIEMAL NIEWIDOCZNY W SOCIAL MEDIA.
Najwyższa jakość, pionierskie innowacje, pierwszorzędne wzornictwo. Firma, której przedmiotem działalności są wyłącznie automatyczne ekspresy do kawy klasy premium. O pozycję lidera nie musieliśmy się martwić. A żeby ją podkreślić, postawiliśmy sobie jasny cel: stworzyć największą w Polsce społeczność kawoszy premium.
Do realizacji celu wizerunkowego wykorzystaliśmy narzędzie, w którym czujemy się jak ryba w wodzie — Meta Ads. Kampania na polubienia to nie wszystko. Wiemy, że szybko i tanio można nabić tysiące obserwatorów, ale nie to chcieliśmy osiągnąć. Dążyliśmy do zwrócenie uwagi grupy docelowej i pokazanie wartości płynącej z obserwowania profili marki. Tak, aby społeczność była zaangażowana, chętnie brała udział w dyskusjach i wymieniała się własnymi doświadczeniami. Dlatego w kampanii postanowiliśmy na różnorodność.
Co zrobiliśmy?
- We współpracy z agencją BeClou wypracowaliśmy wartość płynącą z obserwowania profili.
- Przygotowaliśmy kilkadziesiąt komunikatów reklamowych dopasowanych do poszczególnych targetów.
Jak mierzyliśmy efekty?
- Zaangażowanie pod postami.
- Liczba obserwatorów i fanów na profilach marki.

-
NEWSLETTER
SOCIAL MEDIA
- ROK 2021 & 2022 - POZYCJA LIDERA I ROZWÓJ WSPÓŁPRACY
W przeciągu roku zwiększyliśmy społeczność na Instagramie o 476%. JURA POLAND zajęła miejsce w czołówce polskich profili kawowych, a my rozszerzyliśmy współpracę i przejęliśmy opiekę nad całym performance marketingiem – od tamtego momentu pod naszą stałą opieką są kampanie reklamowe w systemie Meta i Google.
WYZWANIE: ZWIĘKSZENIE WIDOCZNOŚCI MARKI JURA POLAND W INTERNECIE I DOTARCIE DO NOWYCH ODBIORCÓW.
Wykorzystując możliwości systemów reklamowych Meta & Google przygotowaliśmy kampanie, których głównym celem było dotarcie do nowych użytkowników i zwiększenie aktywności w witrynie.
Co zrobiliśmy?
- Zaprojektowaliśmy lejek i przygotowaliśmy komunikację dopasowaną do poziomu świadomości odbiorców.
- Stworzyliśmy dedykowaną kampanię mającą na celu pozyskanie bezpośrednich połączeń z konsultantami marki.
Jak mierzyliśmy efekty?
- Badania Brand Lift raportujące wpływ kampanii na świadomości marki i produktów.
- Zasięg komunikatów reklamowych.
- Liczba nowych odbiorców w witrynie.
- Liczba połączeń z konsultantami.
Dzięki naszym działaniom w przeciągu 2 lat liczba nowych użytkowników na stronie zwiększyła się o 147,54%.



WYZWANIE: Przeprowadzenie kampanii digital dla premiery nowych produktów.
Od początku współpracy uczestniczyliśmy w przygotowaniach 6 premier produktowych. Łącznie na potrzeby kampanii przygotowaliśmy ponad 80 komunikatów.
Dla każdego nowego produktu, który wchodzi na polski rynek, projektujemy lejek i przygotowujemy dedykowane kreacje.



- UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ
- ROK 2023 - OBECNA WSPÓŁPRACA
WYZWANIE: Opracowanie, wdrożenie i egzekucja strategii marketingowej zwiększającej sprzedaż online oraz offline.
Wykorzystując niemal wszystkie z dostępnych celów reklamowych, zaprojektowaliśmy kampanię na całej długości lejka. Klienta przeprowadzamy przez ścieżkę za pomocą różnorodnych komunikatów, tak aby sam mógł zdecydować czy zakupu chce dokonać przez Internet, czy w punkcie sprzedaży w najbliższym mieście.
Co zrobiliśmy?
- Przygotowaliśmy kampanię mającą na celu pozyskanie kontaktów dla lokalnych dystrybutorów.
- Zaprojektowaliśmy komunikację wspierającą odwiedzenie dystrybutorów w najbliższej okolicy lub dokonanie zakupu przez stronę internetową.
Jak mierzymy efekty?
- Liczba pozyskanych kontaktów dla lokalnych dystrybutorów.
- Liczba zakupów w witrynie internetowej i u lokalnych dystrybutorów.
Dzięki naszym działaniom liczba transakcji w sklepie internetowym zwiększyła się r/r o 51,41%, a średnia wartość zamówienia wzrosła o 48,98%. Ponadto, dzięki dedykowanej kampanii wspierającej lokalnych dystrybutorów, w ciągu 3 miesięcy pozyskaliśmy i przekazaliśmy do punktów sprzedaży ponad 840 leadów.



- REZULTATY
3 072 178
średni miesięczny zasięg
+167,59%
użytkowników na stronie
+51,41%
transakcji e-commerce r/r
+48,98%
średnia wartość zamówienia r/r
- WSPÓŁPRACA OCZAMI KLIENTA

- ZA HISTORIĘ SUKCESU ODPOWIADAJĄ
- UMÓW SIĘ NA BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ